31 października 2017 r.
Uniwersytet Zielonogórski ogłasza konkurs wewnętrzny na stanowisko
PRACOWNIKA ADMINSITRACYJNEGO
w Biurze Dziekana Wydziału Prawa i Administracji
Zakres obowiązków wykonywanych na danym stanowisku:
- kancelaryjno-biurowa obsługa Biura Dziekana Wydziału Prawa i Administracji,
- zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów i informacji,
- przygotowywanie pism i korespondencji dotyczącej spraw załatwianych przez Dziekana,
- prowadzenie terminarza spraw, zebrań, spotkań i narad,
- obsługa administracyjna posiedzeń Rady Wydziału,
- obsługa spraw kadrowych w zakresie przygotowania konkursów,
- składanie zamówień w zakresie zaopatrzenia w materiały i sprzęt biurowy,
- gromadzenie i przechowywanie dokumentacji spraw załatwianych przez Dziekana, zgodnie z obowiązującymi zasadami kancelaryjnymi,
- prowadzenie spraw finansowo-księgowych i przygotowywanie sprawozdań Wydziału,
- załatwianie spraw bieżących wpływających do Biura Dziekana oraz dbałość o terminowość ich załatwienia,
- przyjmowanie i załatwianie interesantów.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego,
- biegłej znajomości obsługi komputera,
- obsługi uczelnianego systemu DZIEKANAT,
- umiejętności pracy w zespole,
- umiejętności analitycznych oraz umiejętności dobrej organizacji pracy,
- zaangażowania i odpowiedzialności, dokładności i systematyczności,
- komunikatywności, samodzielności.
Atutem będzie:
Zainteresowane osoby spełniające powyższe kryteria prosimy o złożenie CV oraz listu motywacyjnego do dnia 10.11.2017 r. do godz. 12:00 osobiście w Biurze Dziekana Wydziału Prawa i Administracji (ul. Podgórna 50, bud. A-0, pok. 13) lub elektronicznie na adres: konkurs@wpa.uz.zgora.pl
Prosimy o zawarcie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie, dla potrzeb obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji. zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity Dz.U. 2016 poz. 922).
Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.