UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI
OGŁASZA KONKURS ZEWNĘTRZNY
na stanowisko pracownika administracyjnego
w Dziekanacie Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Zielonogórskiego
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę:
-1 osoba w wymiarze pełnego etatu
Zakres obowiązków:
1. Kompleksowa obsługa studentów Wydziału Humanistycznego,
2. Realizacja zadań administracyjnych na Wydziale Humanistycznym,
Od kandydatów oczekujemy:
1. Umiejętność dobrej organizacji pracy,
2. Umiejętność pracy w zespole,
3. Samodzielność i kreatywność w rozwiązywaniu problemów zawodowych,
4. Znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym,
5. Odpowiedzialność za powierzone mienie,
6. Biegłej znajomości obsługi komputera,
7. Zaangażowania, odpowiedzialności, dokładności i systematyczności
Kandydat zobowiązany jest złożyć:
1. List motywacyjny,
2. Życiorys-curriculum vitae,
3. Dokumenty potwierdzające wykształcenie,
4. Dokumenty potwierdzające kursy i szkolenia,
Zainteresowane osoby, spełniające powyższe kryteria, prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego do dnia 02 marca 2018 r. do godz. 15:00, na adres:
rekrutacja-pracownikow@adm.uz.zgora.pl
lub w formie papierowej
Dział Osobowy, pok. nr 14
ul. Licealna 9
65-417 Zielona Góra
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zawarcie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 101 poz. 922 z późn.zm).