22 czerwiec 2017 r.
PCG Academia, w bliskiej współpracy z Fundacją Rektorów Polskich organizuje drugą edycję konkursu na najlepiej zarządzane projekty i przedsięwzięcia w sektorze uczelnianym: Leaders in University Management – LUMEN 2017.
Nowa odsłona Konkursu LUMEN, to efekt prac powołanej przez PCG Kapituły Konkursu złożonej z wybitnych praktyków zarządzania oraz zaproszonych do projektu partnerów instytucjonalnych: firmy Pearson Central Europe, dziennika Rzeczpospolita oraz programu Santander Universidades realizowanego przez Bank Zachodni WBK.
Decyzją Kapituły zgłoszenia do Konkursu LUMEN 2017 będą przyjmowane w okresie od 3 kwietnia do 30 czerwca w trzech, równorzędnych Kategoriach:
Rozwój: Realizacja projektów i przedsięwzięć w ramach wdrażania strategii rozwoju uczelni;
Zarządzanie: Innowacyjne metody zarządzania w obszarach kształcenia, badań naukowych i organizacji uczelni;
Współpraca: Kształtowanie relacji z interesariuszami uczelni: studentami, pracodawcami, partnerami naukowymi, społecznością lokalną.
Zapraszamy do zapoznania się z zasadami Konkursu oraz identyfikacji najlepiej realizowanych projektów w Państwa uczelniach. Zwycięzcy Konkursu zostaną ogłoszenie podczas uroczystej Gali będącej częścią konferencji LUMEN, organizowanej na koniec listopada w Warszawie.
Konkurs LUMEN to idea mająca na celu identyfikację i promocję najlepszych praktyk w obszarze profesjonalnego zarządzania szkołami wyższymi, zapoczątkowana z inicjatywy firmy doradczo-technologicznej PCG Academia w 2015 roku.
W pierwszej edycji konkursu udział wzięło 65 szkół wyższych z całej Polski zgłaszając blisko 170 wniosków konkursowych. Rektorzy, menedżerowie i zespoły reprezentujące 11 uczelni otrzymali nagrody w 5 obszarach profesjonalnego zarządzania uczelnią.
Szczegóły i regulamin na stronie::
PCG Academia, w bliskiej współpracy z Fundacją Rektorów Polskich organizuje drugą edycję konkursu na najlepiej zarządzane projekty i przedsięwzięcia w sektorze uczelnianym: Leaders in University Management – LUMEN 2017.
Nowa odsłona Konkursu LUMEN, to efekt prac powołanej przez PCG Kapituły Konkursu złożonej z wybitnych praktyków zarządzania oraz zaproszonych do projektu partnerów instytucjonalnych: firmy Pearson Central Europe, dziennika Rzeczpospolita oraz programu Santander Universidades realizowanego przez Bank Zachodni WBK.
Decyzją Kapituły zgłoszenia do Konkursu LUMEN 2017 będą przyjmowane w okresie od 3 kwietnia do 30 czerwca w trzech, równorzędnych Kategoriach:
Rozwój: Realizacja projektów i przedsięwzięć w ramach wdrażania strategii rozwoju uczelni;
Zarządzanie: Innowacyjne metody zarządzania w obszarach kształcenia, badań naukowych i organizacji uczelni;
Współpraca: Kształtowanie relacji z interesariuszami uczelni: studentami, pracodawcami, partnerami naukowymi, społecznością lokalną.
Zapraszamy do zapoznania się z zasadami Konkursu oraz identyfikacji najlepiej realizowanych projektów w Państwa uczelniach. Zwycięzcy Konkursu zostaną ogłoszenie podczas uroczystej Gali będącej częścią konferencji LUMEN, organizowanej na koniec listopada w Warszawie.
Konkurs LUMEN to idea mająca na celu identyfikację i promocję najlepszych praktyk w obszarze profesjonalnego zarządzania szkołami wyższymi, zapoczątkowana z inicjatywy firmy doradczo-technologicznej PCG Academia w 2015 roku.
W pierwszej edycji konkursu udział wzięło 65 szkół wyższych z całej Polski zgłaszając blisko 170 wniosków konkursowych. Rektorzy, menedżerowie i zespoły reprezentujące 11 uczelni otrzymali nagrody w 5 obszarach profesjonalnego zarządzania uczelnią.
Szczegóły i regulamin na stronie::