Szukaj pracownika/jednostki

Aktualności

M jak marka - warsztaty edukacyjne w Bibliotece Uniwersyteckiej nie tylko dla studentów i pracowników uczeni

21.11.2019

 

21 listopada 2019 r.

 

We wtorek, 3 grudnia br., w Bibliotece Uniwersyteckiej odbędą się warsztaty edukacyjne pt. ”M jak marka”.

W programie:

godz. 9.00-10.35 - Czym jest marka i jak się ją tworzy - wykład otwarty;


godz. 11.00 – 14.15 - Jak zbudować markę krok po kroku - warsztaty (lista już zamknięta); 
 

Wydarzenie adresowane jest do studentów i pracowników Uniwersytetu oraz innych osób zainteresowanych tematem świadomego kreowania i budowania marki.

 

Warsztaty edukacyjne poprowadzi Marta Jaskulska, praktyk marketingu i właścicielka agencji strategicznej Brand Logic. Jej najbardziej aktualne portfolio strategiczne to projekty dla: CCC („Idę po więcej”), Prudential („Młody Bóg i odkładanie w czasie”), Vision Express („Ekspert dbający o wzrok Polaków”), Inka („Przyjemne z pożytecznym”), gazeta.pl („Tylko to, co wartościowe”), Piątnica („To z Piątnicy, to naturalne”).

 

Po szczegółowe informacje zapraszamy tutaj::

 

 

Wydarzenie jest czwartym spotkaniem realizowanym w ramach cyklu edukacyjnego „OD INFORMACJI DO INNOWACJI” .

 

 


images.png

We wtorek, 3 grudnia br., w Bibliotece Uniwersyteckiej odbędą się warsztaty edukacyjne pt. ”M jak marka”.

W programie:

godz. 9.00-10.35 - Czym jest marka i jak się ją tworzy - wykład otwarty;


godz. 11.00 – 14.15 - Jak zbudować markę krok po kroku - warsztaty (lista już zamknięta); 
 

Wydarzenie adresowane jest do studentów i pracowników Uniwersytetu oraz innych osób zainteresowanych tematem świadomego kreowania i budowania marki.

 

Warsztaty edukacyjne poprowadzi Marta Jaskulska, praktyk marketingu i właścicielka agencji strategicznej Brand Logic. Jej najbardziej aktualne portfolio strategiczne to projekty dla: CCC („Idę po więcej”), Prudential („Młody Bóg i odkładanie w czasie”), Vision Express („Ekspert dbający o wzrok Polaków”), Inka („Przyjemne z pożytecznym”), gazeta.pl („Tylko to, co wartościowe”), Piątnica („To z Piątnicy, to naturalne”).

 

Po szczegółowe informacje zapraszamy tutaj::

 

 

Wydarzenie jest czwartym spotkaniem realizowanym w ramach cyklu edukacyjnego „OD INFORMACJI DO INNOWACJI” .

 

 

Logo programu Widza Edukacja Rozwój Biało-czerwona flaga i napis Rzeczpospolita Polska Logo Euopejskiego Funduszu Społecznego
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego" POWR.03.05.0-00-00-Z014/18