21 listopada 2019 r.
We wtorek, 3 grudnia br., w Bibliotece Uniwersyteckiej odbędą się warsztaty edukacyjne pt. ”M jak marka”.
W programie:
godz. 9.00-10.35 - Czym jest marka i jak się ją tworzy - wykład otwarty;
godz. 11.00 – 14.15 - Jak zbudować markę krok po kroku - warsztaty (lista już zamknięta);
Wydarzenie adresowane jest do studentów i pracowników Uniwersytetu oraz innych osób zainteresowanych tematem świadomego kreowania i budowania marki.
Warsztaty edukacyjne poprowadzi Marta Jaskulska, praktyk marketingu i właścicielka agencji strategicznej Brand Logic. Jej najbardziej aktualne portfolio strategiczne to projekty dla: CCC („Idę po więcej”), Prudential („Młody Bóg i odkładanie w czasie”), Vision Express („Ekspert dbający o wzrok Polaków”), Inka („Przyjemne z pożytecznym”), gazeta.pl („Tylko to, co wartościowe”), Piątnica („To z Piątnicy, to naturalne”).
Po szczegółowe informacje zapraszamy tutaj::
Wydarzenie jest czwartym spotkaniem realizowanym w ramach cyklu edukacyjnego „OD INFORMACJI DO INNOWACJI” .
We wtorek, 3 grudnia br., w Bibliotece Uniwersyteckiej odbędą się warsztaty edukacyjne pt. ”M jak marka”.
W programie:
godz. 9.00-10.35 - Czym jest marka i jak się ją tworzy - wykład otwarty;
godz. 11.00 – 14.15 - Jak zbudować markę krok po kroku - warsztaty (lista już zamknięta);
Wydarzenie adresowane jest do studentów i pracowników Uniwersytetu oraz innych osób zainteresowanych tematem świadomego kreowania i budowania marki.
Warsztaty edukacyjne poprowadzi Marta Jaskulska, praktyk marketingu i właścicielka agencji strategicznej Brand Logic. Jej najbardziej aktualne portfolio strategiczne to projekty dla: CCC („Idę po więcej”), Prudential („Młody Bóg i odkładanie w czasie”), Vision Express („Ekspert dbający o wzrok Polaków”), Inka („Przyjemne z pożytecznym”), gazeta.pl („Tylko to, co wartościowe”), Piątnica („To z Piątnicy, to naturalne”).
Po szczegółowe informacje zapraszamy tutaj::
Wydarzenie jest czwartym spotkaniem realizowanym w ramach cyklu edukacyjnego „OD INFORMACJI DO INNOWACJI” .