17 października 2018 r.
Uniwersytet Zielonogórski
ogłasza konkurs na stanowisko
PRACOWNIKA ADMINISTRACYJNEGO
w Biurze Dziekana Wydziału Zamiejscowego w Sulechowie
Zakres obowiązków wykonywanych na danym stanowisku:
1. Kancelaryjna obsługa ekspedycji przesyłek Wydziału Zamiejscowego w Sulechowie (przyjęcie od poszczególnych działów WZS, ofrankowanie, ważenie, oklejenie, wycena przesyłki, opieczętowanie, wypisywanie druków pomocniczych, ujęcie we właściwej ewidencji, tworzenie z przesyłek pakietów wysyłkowych),
2. Rejestracja faktur i przekazanie do właściwej jednostki WZS,
3. Prawidłowego rozdysponowanie faktur w systemie Dziekanat, przychodzących z Kancelarii UZ ,
4. Zaewidencjonowanie faktur w systemie Quatra w ustalonym trybie,
5. Składanie zamówień w systemie DZIEKANAT,
6. Współpraca z wszystkimi jednostkami UZ,
7. Przyjmowanie i załatwianie interesantów,
8. .Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dziekana związanych z funkcjonowaniem Dziekanatu.
Od kandydatów oczekujemy:
1. Wykształcenia wyższego,
2. Biegłej znajomości obsługi komputera,
3. Znajomości struktury Uczelni,
4. Obsługi systemów uczelnianych,
5. Umiejętności pracy w zespole,
6. Umiejętności dobrej organizacji pracy,
7. Komunikatywności, samodzielności,
8. Zaangażowania i odpowiedzialności, dokładności i systematyczności.
Znajomość języka obcego w stopniu co najmniej komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.
Kandydat zobowiązany jest złożyć:
• list motywacyjny,
• życiorys (CV),
• prosimy o zawarcie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Uniwersytet Zielonogórski z siedziba w Zielonej Górze (65-417), przy ul. Licealna 9. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Zainteresowane osoby, spełniające powyższe kryteria, prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego do dnia 25 października 2018 r. do godz. 15:00 na adres: rekrutacja-pracownikow@adm.uz.zgora.pl lub osobiście w
Dziale Osobowym
pokój nr 14
ul. Licealna 9
65-417 Zielona Góra
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Pragniemy poinformować, iż administratorem podanych przez Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Zielonogórski z siedzibą przy ulicy Licealnej 9, 65-417 Zielona Góra.
Ponadto informujemy, że:
1. Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którymi możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw przy pomocy adresu e-mail: IOD@adm.uz.zgora.pl lub telefonicznie 603474724.
2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Uniwersytet Zielonogórski w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacji na stanowisko pracownika administracyjnego. Na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (tj. art. 23 ust. 1 pkt 1 ustawy ochronie danych osobowych).
3. Pani/Pana dane będą przetwarzane do rozstrzygnięcia procesu rekrutacji, ale nie dłużej niż 6 miesięcy od daty złożenia oferty.
4. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowanie, usunięcie lub ograniczenie przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych.
5. Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem.
6. Dodatkowo przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego.
7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do udziału w procesie rekrutacji.
8. Decyzje dotyczące przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.