HRM Institute zaprasza studentów do wzięcia udziału w badaniu „trendence Graduate Barometer 2014 – European Editio”.
„Trendence Graduate Barometer” to największe europejskie badanie dotyczące edukacji i kariery zawodowej. Ankieta zawiera pytania dotyczące poziomu zadowolenia studentów z przebiegu studiów i ich oczekiwań wobec przyszłej kariery zawodowej. Badanie gromadzi opinie studentów z całej Europy i wykazuje różnice oraz podobieństwa pomiędzy poszczególnymi państwami. Po wypełnieniu ankiety będziecie mogli porównać swoje odpowiedzi ze średnią wyników studentów z całej Europy.
Ponadto istnieje szansa wygrania jednej z następujących nagród:
5 x kupon na zakupy w sklepie internetowym Amazon – każdy o wartości 500 €
10 x kupon na zakupy w sklepie internetowym Amazon – każdy o wartości 200 €
W badaniu można wziąć udział do 10 lutego 2014 r.
Badanie ankietowe jest przeprowadzane we współpracy z “trendence Institut”.
Organizatorzy zapewniają anonimowość odpowiedzi i ochronę danych osobowych.
Wypełnienie ankiety internetowej nie jest skomplikowane i nie zajmie zbyt wiele czasu.
O „trendence Institut”:
“trendence Institut” jest wiodącym instytutem badawczym w Europie specjalizującym się w budowaniu wizerunku pracodawcy (employer branding), marketingu personalnym i rekrutacji. Każdego roku ponad 530 000 maturzystów, studentów i absolwentów z całego świata bierze udział w badaniach instytutu, koncentrujących się na takich zagadnieniach jak chociażby ambicje zawodowe czy wybór pracodawcy. Wyniki tych badań są cennym wsparciem dla działu HR: dostarczając wiarygodnych i reprezentatywnych informacji o potencjalnych pracownikach, instytut stara się ułatwiać podejmowanie kluczowych decyzji dotyczących rekrutacji i strategii marketingowych. W oparciu o wyniki, szkoły średnie i uczelnie mają możliwość oceny swojej działalności i rozwoju strategicznych celów. Rankingi “Top 100” – najbardziej pożądanych pracodawców – opracowane na podstawie badań instytutu, stanowią cenne źródło informacji dla mediów, pracodawców i przyszłych pracowników.