UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI
ogłasza konkurs
na stanowisko portiera
w Biurze Zarządzania Nieruchomościami i Obsługi Uczelni
(Umowa na zastępstwo)
Podanie należy składać do dnia 24 października 2017 roku w Dziale Osobowym Uniwersytetu Zielonogórskiego, ul. Licealna 9 pok. 14 lub przesłać elektronicznie na adres:
rekrutacja-pracownikow@adm.uz.zgora.pl.
Obowiązaki należące do zadań pracownika:
Dokumenty kandydatów nierozpatrzone w obecnym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy, na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zawarcie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie, dla potrzeb obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji. zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity Dz.U. 2016 poz. 922)