1 lutego 2017 r.
UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI
z a t r u d n i
pracownika na stanowisko administracyjne
w Biurze Zamówień Publicznych
http://www.bzp.uz.zgora.pl
Do zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należy:
1. Organizacja, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zgodnie z Ustawą PZP (m.in. sporządzanie SIWZ wraz z załącznikami, obsługa sekretarska całości procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych w Uniwersytecie Zielonogórskim).
3. Organizacja procesu zawierania umów w wyniku rozstrzygnięcia prowadzonych procedur.
4. Ewidencjonowanie umów w rejestrze umów Biura Zamówień Publicznych.
5. Wprowadzanie danych do Rejestru Zamówień realizowanych poza Ustawą PZP i do Rejestru zamówień realizowanych zgodnie z Ustawą PZP.
6. Sporządzanie okresowych sprawozdań z prowadzonych procedur.
7. Udzielanie informacji w zakresie realizacji zamówień zainteresowanym jednostkom organizacyjnym Uniwersytetu Zielonogórskiego.
8. Archiwizowanie dokumentacji zrealizowanych zamówień.
9. Prowadzenie Dzienników Podawczych Biura Zamówień Publicznych.
10. Wprowadzanie danych do Rejestru Zamówień realizowanych poza Ustawą PZP i do Rejestru zamówień realizowanych zgodnie z Ustawą PZP.
11. Obsługa programu Dziekanat-2.3 w zakresie wspomagania pracy Biura Zamówień Publicznych.
12. Realizowanie innych zadań powierzonych przez Dyrektora Biura Zamówień Publicznych w zakresie zadań Biura Zamówień Publicznych.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- staż pracy na stanowisku biurowym - min. 3 lat,
- bardzo dobra znajomość pakietu Office,
- duża samodzielność i kreatywność w rozwiązywaniu problemów,
- umiejętności analitycznego myślenia,
- umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość zagadnień z branży IT,
- znajomość języka angielskiego.
Pisemne oferty zawierające:
- CV,
- list motywacyjny wraz z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 1997 r. nr 133 poz. 883 ze zm.),
- dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i doświadczenie,
- referencje,
należy składać do 10 lutego 2017 roku w sekretariacie Kanclerza Uniwersytetu Zielonogórskiego, ul. Licealna 9. pok. 210 lub przesłać w formie elektronicznej na adres k.lasinska@adm.uz.zgora.pl oraz e.kwiatkowska@bzp.uz.zgora.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.