2 marca 2017 r.
UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI
zatrudni
pracownika na stanowisko administracyjne
w Dziale Finansowym
Do zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należy:
1. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów finansowych przed zapłatą,
2. Praca w systemie finansowo-księgowym (zmiana statusu dokumentów, dokonywanie wydruku opisanych dokumentów do akceptacji Kwestora i Kanclerza),
3. Przygotowywanie zaakceptowanych dokumentów do przelewu,
4. Generowanie plików dokumentów w bankowych systemach komputerowych,
5. Ostateczna kontrola przygotowanych przelewów w systemach bankowych, wysłanie zaakceptowanych przelewów,
6. Sprawdzanie i wyjaśnianie wezwań do zapłaty wystawionych na rzecz Uniwersytetu Zielonogórskiego,
7. Sporządzanie poleceń przekazania środków,
8. Wydruk wyciągów bankowych oraz sald na kontach z systemów poszczególnych banków,
9. Wydruk potwierdzeń przelewów z systemów bankowych,
10. Wydawanie oraz przechowywanie kwitariuszy przychodowych oraz oświadczeń z nimi związanych.
Wymagania niezbędne:
- doświadczenie w pracy w systemach bankowych,
- doświadczenie w pracy związanej z księgowością,
- duża samodzielność i kreatywność w realizacji zadań,
- umiejętności analitycznego myślenia,
- umiejętność ustalania priorytetów,
- umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość systemów klasy ERP.
Pisemne oferty zawierające:
- CV,
- list motywacyjny,
- dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i doświadczenie, referencje
należy składać do 17.03.2017 r. w sekretariacie Kanclerza Uniwersytetu Zielonogórskiego, ul. Licealna 9 pok. 210 lub przesłać elektronicznie na adres a.walczak@adm.uz.zgora.pl oraz j.madajczyk@adm.uz.zgora.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zawarcie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.)