9 kwietnia 2018 r.
UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI
Ogłasza konkurs na stanowisko
pracownika administracyjnego
w Biurze Zarządzania Nieruchomościami i Obsługi Uczelni
(umowa o pracę na zastępstwo)
Do zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należeć będzie m. in.:
- Sporządzanie pism administracyjno-biurowych, upoważnień, decyzji, notatek służbowych, protokołów, zaświadczeń.
- Organizacja i nadzór pracy pracowników portierni – zapewnienie ciągłości pracy portierni.
- Ewidencjonowanie czasu pracy pracowników portierni: sporządzanie harmonogramu planowanego oraz rzeczywistego czasu pracy portierów oraz przekazywanie go do Działu Osobowego, prowadzenie rejestru urlopów oraz zwolnień lekarskich pracowników portierni.
- Dostarczanie korespondencji na portiernie.
- Zabezpieczanie portierni w książki rejestru pobieranych kluczy, książki dyżurów, czytniki kodów kreskowych, breloków do kluczy itp.
- Odpowiadanie za gospodarkę kluczami - wnioskowanie o dorabianie kluczy, zabezpieczanie w klucze zapasowe i rezerwowe (plombowanie).
- Organizowanie i nadzorowanie prawidłowej ochrony obiektów oraz mienia Uniwersytetu.
- Wnioskowanie o zlecanie dostaw i usług związanych z Sekcją Kontroli Dostępu, Ochrony Mienia i Obsługi Audiowizualnej – generowanie zamówień.
- Prace związane z wprowadzaniem Systemu Kontroli Dostępu: personalizowanie kart RFID pracowników UZ, obsługa kart RFID w całym procesie obiegu, administrowanie danymi dostępowymi oraz odpowiednie ich zabezpieczanie i przechowywanie, współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie realizacji ich potrzeb dostępu do obiektów i pomieszczeń oraz ochrony mienia,
- Organizacja usuwania awarii depozytorów kluczy, systemów alarmowych i telewizji CCTV.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- duża samodzielność i kreatywność w realizacji zadań,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność ustalania priorytetów,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność.
Wymagania dodatkowe:
Pisemne oferty zawierające:
CV,
list motywacyjny,
należy składać do 20 kwietnia 2018 roku w Dziale Osobowym Uniwersytetu Zielonogórskiego,ul. Licealn a 9 pok. 14 lub przesłać elektronicznie na adres:
rekrutacja-pracownikow@adm.uz.zgora.pl.
Dokumenty kandydatów nierozpatrzone w obecnym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy, na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zawarcie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie, dla potrzeb obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji. zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity Dz.U. 2016 poz. 922)