19 marca 2018 r.
Uniwersytet Zielonogórski
ogłasza konkurs zewnętrzny
na stanowisko pracownika informatyczno-technicznego
w ramach umowy o pracę
Miejsce pracy:
Monoprofilowe Centrum Symulacji Medycznej dla pielęgniarstwa Uniwersytetu Zielonogórskiego, Wydział Lekarski i Nauk o Zdrowiu.
Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
- wykształcenie średnie /wyższe – informatyczne, techniczne
- praktyczne doświadczenie w pracy z systemem Linux, Windows oraz serwerów aplikacyjnych,
- bardzo dobra znajomość systemów do archiwizacji danych,
- znajomość bieżących technologii IT,
- samodzielność i kreatywność w rozwiązywaniu problemów,
- umiejętności analitycznego myślenia,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- gotowość do odbycia staży i szkoleń w zakresie symulacji medycznej.
Do zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należy m.in.:
- odbycie staży i szkoleń z zakresu obsługi i sterowania symulatorami medycznymi, systemami kamer i rejestratorami video, drobne naprawy i konserwacja sprzętu i symulatorów medycznych;
- wdrażanie systemów informatycznych oraz prowadzenie i nadzór nad realizacją szkoleń dla użytkowników systemów informatycznych obsługiwanych przez MCSM dla pielęgniarstwa w zakresie użytkowania nowo wdrażanych systemów informatycznych;
- obsługa platformy e-lerningowej;
- koordynacja, tworzenie i bieżące doskonalenie komputerowych systemów informatycznych MCSM,;
- obsługa i zabezpieczenie sieci komputerowej, konfiguracja urządzeń, rozbudowa istniejącej magistrali, bieżąca aktualizacja oprogramowania;
- zapewnienie bezpieczeństwa danych;
- ewidencja posiadanego sprzętu komputerowego oraz przydzielanie uprawnień dla pracowników pracujących na tym sprzęcie;
- zapewnienie ciągłości pracy poprzez bieżące usuwanie usterek sprzętu i oprogramowania;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.;
- ocena sprawności i kompletności powierzonego sprzętu po zakończeniu zajęć symulacyjnych, porządkowanie sal po zakończonych zajęciach;
- nadzór nad sprawnością techniczną symulatorów, fantomów, urządzeń medycznych i drobnego sprzętu medycznego;
- zgłaszanie przełożonym stwierdzonych usterek;
- wykonywanie bieżących drobnych napraw sprzętu, konserwacja i czyszczenie powierzonego sprzętu;
- obsługa techniczna sprzętu audio-wideo, oprogramowania, symulatorów medycznych w trakcie zajęć symulacyjnych;
Pisemne oferty zawierające:
list motywacyjny,
CV,
dokumenty potwierdzające kwalifikacje
prosimy skladać do dnia 29.03.2018 r. do godziny 15:00, na adres:
rekrutacja-pracowników@adm.uz.zgora.pl
lub w formie papierowej:
Dział Osobowy, pokój nr 14
ul. Licealna 9,
65-417 Zielona Góra
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie, dla potrzeb obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity Dz.U. 2016 poz. 922)
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.